Thursday, March 31, 2011

Resilient Bastard

Har precis plockat ihop mitt pack med smycken då jag har fått beställning av två söta tjejer som frågade efter ear cuffs (örhängen) och blev precis klar. Har även suttit och gjort smycken till en photoshoot som jag ska ha på lördag med lite nya kläder som jag har gjort. Det är dags att få ordning på vad som man har gjort och så att man sedan kan visa upp det, än att det hänger på galgen som resten av alla plagg jag har sytt. Måste göra reklam och lite sådant gott. Imorgon blir det till att sy klart det sista till lördag.

En annan rolig grej med min blogg, då jag har fått ett nyhetsbrev från blogger att ifall man skriver in min blogg i rutan där man skriver adresser och lägger till : www.typicalfrench.blogspot.com/view/snapshot
Så kommer det upp en annan sidvy och det tyckte jag var spännande. Checka in: www.typicalfrench.blogspot.com/view/snapshot

Håller på att göra smycken

smycken

Min smyckeshörna

No comments: