Saturday, March 5, 2011

Black Swan

Jag har haft en väldigt bra vecka än så länge och igår var det dags för Therese att ha sin sista fika då vi 
fick handla till en massa smått och gott, nämligen choklad, kakor, nötter, ännu mer kakor, kaffe, te och karameller.
     Vårat projekt börjar ta sin form och Bea har beställt 4000 ark av papper åt detta projekt. Jag hoppas verkligen att vi räknade rätt men vi avrundade av med några hundra, så det borde räcka fast jag har en aning om att vi kommer få över något antal också. 
     Igår befann jag mig med Martin och Malin med rött vin i handen och tittade på Black Swan med Natalie Portman som huvudroll. Den var mystisk och se men bra. Och snart ska jag iväg på kalas! Kalas kan man ju inte säga nej till. 
     Nu på måndag kommer det vara plåtning på praktiken och dem som plåtar kommer vara där hela dagen lång. Det är för en tidning som jag får reda på nu på måndag. Har en gissning eller jag  tror att det är något om mellofestivalen men får inte säga mer än så.
     Nästa helg den 12-13 mars kommer det vara retromässa här upp i Stockholm. Den kommer ta plats på Muncherbryggeriet  11.00-18.00 där man kan titta på/köpa möbler, lampor, designföremål, keramik, glas och leksaker. Tänkte att jag skulle trängas och vara på plats där nästa helg, inträdet kostar 100. 
Au revoir!



No comments: