Saturday, March 26, 2011

Bullets

Igår hängde jag i ateljén med min moster Annika och där satt vi tills natten började krypa fram. Fixade te med kaffekokaren och det gick jättebra. Jag fick även med mig en studentmössa hem och den passade mig perfekt. Studentgruppen packade även ner ett kontantkort som en muta för att det var försenat med min tuta som jag även beställt.

Det blev en tidig uppstigning idag då solens strålar trängde sig igenom gardinerna och det var ju lite synd för här har man precis vaknat ur en eftermiddags-lur som jag var tvungen att ta.

Ikväll blir det att träffa Lisette för att stiga ut på högklackat och ha en kulen kväll. Vi ska ta oss till en klubb där dem framför en modevisning 23.00 därefter blir det dans. Men först ska vi piffa med utseendet här hos mig.

Och imorgon blir det att dra till symässan som är i Stadionmässan vid lunch med min moster och kusin. Symässan ska framföra modevisningar och workshops och lite annat smått men gott, hoppas jag. Spännande att se vad som finns att erbjudas.

Min efterlängtade mössa.

No comments: