Sunday, March 27, 2011

PJ Harvey

Jag firar med 100 inlägg på min blogg. Jag firar även att våren har tagit sig fram och visar hur all längtan har varit värd. Det blev en väldigt sen hemkomst inatt då jag och Lisette på känn tog oss hem med den sista bussen och med våra klackar av stål  hamnade jag i en djup sömn. Sömnen tog slut vid 9 tiden då jag trodde klockan var 11 men somnade om och med det tog jag bilen senare till Stadionmässan för att träffa Annika och Isak.

En modevisning med 7 unga designers visades på symässan och jag köpte mig även material till att göra mig ett eget häftigt örhänge. Vi lärde oss även att knyta armband med ormknutar och med ett läderband blev jag nöjd för att vara första gången!

Tillbaks till verkligheten har jag pluggandet kvar och med mindre ön 3 månader kvar ska jag hålla ut.

Lisette & Jag på Slagthuset

En modevisning som ägde rum på nattklubben 01.00



No comments: