Tuesday, March 22, 2011

Silent Shout

Tillbaks till skolan och det började med att man skulle hämta ut sin studentmössa, men av några mystiska omständigheter fann jag inte min bland högen av vita kartonger där namnet stod på en hörna. Fick höra att det har varit inbrott i elev-rådets rum där dem förvarar alla studentmössorna. Kanske har dem just tagit min?
Men det tror jag inte på, det skulle komma en efterbeställning snart så jag hoppas den är med där, annars blir jag utan mössa.

Jag har även mejlat butiken tjallamalla angående leggings som jag har lämnat in innan jag drog iväg på praktik, och skulle se ifall det är några som har sålts, och gissa vad?
Det är någon med bra smak som har köpt. Jag skulle stämma av med dem i slutet utav månaden så jag får mig en lien slant i fickan så jag kan leva lite till.

Det yrar en massa fjärilar i  min mage för att det är någon som har köpt det som jag har gjort, det är verkligen stort för mig. Tänk om man ser personen i kläder man själv sytt och så får man världens bredaste leende på munnen och tänker att det faktiskt är en bra början på något stort.

No comments: