Saturday, April 2, 2011

The Modern Revolution

Idag blev det photoshoot med Hedvig som modell och Philip som fotograf, men jag tog även och testade på fotografjobbet. Det blev en den fixering av makeup, hår och provning av plagg innan vi körde bilen mot stan. Vi bestämde oss för att träffas vid P-huset Anna för att se ifall det fanns någon häftig grafitti som bakgrund med det var ganska lönlöst så jag körde oss till ett annat ställe som jag hade checkat in.Vädret var toppen och med över 200 bilder som vi gick igenom blev väldigt många utav dem superfina. Och med det vill jag säga att jag är stolt över det vi har åstadkommit. Är tacksam för en duktig modell och en duktig fotograf.
Det som visas på bilderna är stylat av mig och kläder & örhänge är min design.

Flera bilder hittar ni på ALRIGHT 

Den här bilden klickade jag fram med kameran!
Modell: Hedvig Nettelblad 

Modell: Hedvig Nettelblad
Fotograf: Philip Andrade Jönsson
Design by: Victoria Kopp



4 comments:

Kim Persson. said...

Gick ju rätt bra :o hon ser lite sur ut bara xD

Candyboy said...

Riktigt snygga kläder, schysst styling och såklart; Industrigatan = bästa photoshoot-stället! Hedvig är en riktig pudding här också för övrigt! Peace

Ekua Blankson said...

hur har du gjort "tröjan"?

TypicalFrench said...

Hej! Jag har såklart sytt den! Efter mitt mönster och använt mig av chiffong, satin och kantband!