Monday, April 4, 2011

My Moon My Man

Måndagar är verkligen inte människans bästa veckodag har jag märkt, men man måste ju ha någon dag man ogillar. Jag funderar på var jag ska söka vidare på för högskola/universitet och skriver ner en lista och tänkte rangordna dem senare. Lite jobbigt när man kanske ångrar sig efter att man har skickat iväg ansökan. Sista dagen är 15 april.

Flera beställningar av örhängen har kommit och materialet är snart så gott som slut så jag kommer gå över till äkta silver snart. Tänkte beställa i veckan. Har funnit delar till örhängen som man inte behöver 2 hål till utan det går att "skruva" på ett sådant örhänge. Har fått hem en katalog som jag bläddrar i och har även gjort lite olika modeller för att testa mig fram. Just nu har jag suttit och gjort 2 beställningar av de sista materialet kan man säga. Det är småkul med att pilla och göra smycken.

Under photoshooten hade Hedvig ett örhänge som man "skruvar" på.

No comments: