Sunday, October 10, 2010

Waking up in Paris...

Bonjour!
Vaknade runt halv 7 tiden och öppnade vår franska balkong med täcket virat runt mig tittade jag ut och såg gatubelysningen släckas. Att vi bor på 6e våningen tycker jag är fint , för vi har en fin utsikt. Det kändes som jag skulle ramla när jag förökte smyga mig ut till toaletten för att varje steg hörs på trägolvet och jag väckte nog alla tre när jag spolade på toan. Minst sagt har vi en pytteliten toalett och en jätteliten dusch. Men vi är nöjda ändå.

Snart beger vi oss ut för att leta upp var vi kan inhandla frukost och lite annat tillbehör.
Au revoir!



Här satt lilla jag och tittade ut i natten.





Här har vi den lilla hallen!


Hi-tech


Min sovplats, sängen är som trä




Sovrummet


Två nyvakna flickor i sina pyjamaser


Vårat matbord (vill byta duk)


Utsikten från sovrummets balkong


1 comment:

Anonymous said...

Jag förstår inte varför ni vill byta ut duken ;-)

Mvh.Maria