Monday, October 18, 2010

Kvällsshopping

Idag blev jag klar med skinnklänningen och den åkte rätt ut i skyltfönstret. Den blev rätt cool. Fick fortsätta och göra bälten nu och hjälpa till ute i affären. Jag trivs jättebra på praktiken och lär mig fruktansvärt mycket för att bara ha varit där 6 gånger.
Lousie blev frisk i lördags så vi åkte till praktiken tillsammans idag. Efter praktiken fann vi Jossan som vänta på oss utanför och vi vandra mot stan för att inhandla tjocketröja. Det var 10 hela grader idag, och det är kallt på morgarna så det behövdes en stickad tröja.
Frusna Paris, men det stoppar inte fransmännen att sitta ute på Café klockan 8 på morgnarna. Det är en helt annan kultur här och det är verkligen mysigt och chockerande att det finns så många caféer. Jag tycker verkligen om Paris men har fortfarande inte sett allt här.
Nu ska jag låta Louise få internet här. Tyvärr kan bara en vara inne åt gången på internet och det kan vara rätt störigt när det borde funka för alla.
Men förutom det har vi ändå en hel lägenhet, fast tvättmaskinen är som den är, och en pall har ramlat ihop och att jag råka dra ner duschdrapperiet imorse kan jag ändå bo här med mina tre rumskamrater. Dem är verkligen underhållande.
Hajdå!

Min klänning vid namn Pugh, den finns även på hemsidan på Winter 2010/2011

No comments: