Sunday, October 24, 2010

Bloody sunday

Hej kära läsare!
Har haft det fullt upp i helgen och det är därför jag inte har skrivit. Som sagt var vi ute i fredags men även lördag kväll. Det blev en tripp till Social club igen där jag träffade 4 italienska tjejer vid namn Claudia, Flavia, Julia och Michaela som var på semester i Paris under helgen. Sedan blev stackars Matilda sjuk och hade feber från lördag natt fram tills nu. Hon är på bättringsvägen men känner sig lite krasslig. Stackare.

Lousie, Jossan och Jossans syster har varit på sightseeing i Paris och jag stannade hemma och umgicks med Matilda och vilade mig efter igår. När klockan var 18.00 åkte jag till Triumfbågen och besökte en massa affärer och tittade på häftiga bilar tills klockan närmade sig 20.00 då tog jag metron hem för att äta mat och se film med Matilda.

Imorgon är det början på sista veckan som jag praktiserar hos Anika. Hon kommer vara borta måndag och tisdag på weekend och då träffar jag inte henne förrän på onsdag. Så det blir Åsa, jag och Lousie som får ta hand om butiken.
Världens godaste milkshake för 8 euro

Triumfbågen




Framtidens bil? Peugeot

'Inne i bilbutiken Peugeot


Häftig bil

No comments: