Wednesday, October 27, 2010

Photoshoot med Maria Fors

Idag åkte vi alla fyra tjejer hem till Maria Fors som Jossan och Matilda praktiserar hos. Vi blev bjudna på en jättegod frukost och sedan fick vi sminka oss och fixa frisyrer. Kläderna var redan valda och jag hade på mig en tunika och ett par spetsleggings. Superchick!
Vi skulle fotograferas på 5 olika ställen i en park nära Gambetta i Paris. Vädret var verkligen soligt och vi hade det jättekul. Maria kommer skicka bilderna till oss i veckan.
Därefter åkte vi hem till Maria igen och då blev vi bjudna på en god lunch.
Sedan var jag och Lousie tvugna att åka till vår egen praktik och där blev jag genast ivägskickad till Grand Boulevard för att hämta band till kollektionen i en jätterolig butik som heter Shindo.
Sedan hade vi fullt upp och tiden bara rann iväg och nu sitter jag hemma och äter varma mackor.
Ska iväg till min och Matildas bar där vi blivit stammisar för att träffa Matilda och hennes mamma.
Här kommer bilder:



Frukosten

Glada töser

Matilda testar skorna

Påväg med bussen till parken

Matilda, Maria och Jossan!

I Parken



Utsikten


Ett av vattenfallen





En grotta med vattenfall



Matilda fotografera en icke seriös Victoria

Matilda poserar galant



Jossans snygga pose


No comments: