Saturday, October 16, 2010

Social Club

Godmorning Sunshine!
Jag har typ sovit 4 timmar efter nattens bravader. Igår var Lousie sjuk och jag fick dra till praktiken själv. Jag slutade runt 4 och är snart klar med skinnklänningen. Fick med mig lite efterblivna tygremsor i skinn som jag tänkte göra något kreativt av. När jag väl gick från praktiken vandrade jag runt in mot stan. Jag gick på gatan Rue Rivoli och fann en massa fantastiska affärer. Jag shoppade två tröjor på second hand och så var jag tvungen att skaffa mig ett fint armband som jag hitta i en vanlig butik. När jag kom hem var Lousie fortfarande sjuk och Jossan stanna hemma med henne, så då blev det jag och Matilda som drog ut för att undersöka Paris by night.
Vi tog metron mot stationen Bourse där vi gick 150 meter till Social Club. '
Feadz skulle spela där men jag blandade ihop alla banden som spelade, det spelades musik hela tiden och det var fullt med människor som stod på dansgolvet och dansade till musiken som dånade ut från högtalarna.
Det var verkligen jättekul och något jag verkligen vill göra om.

Så är det min andra lördag i Paris och vi tänkte dra ut på stan en runda. Solen skiner och nu ska jag iväg.
Au revoir!

P.S Grattis Ida och Hedvig på era födelsedagar!!!

No comments: