Thursday, October 14, 2010

Ärende i Republíc

Redan torsdag! Tiden går verkligen fort!
Idag var jag hos Anikalena till 18.00 och sydde på en skinnklänning i storlek 36. Jag tycker det är rätt häftigt att jag syr ett plagg i skinn helt själv åt henne. Lousie blev tyvärr illamående och låg på golvet halva dagen så då fick jag och Åsa springa ärende till Republíc. Vi skulle hämta flera färdigsydda plagg hos en man vid namn Kumar (om det var så det stavas). Och hans ställe var RIKTIGT stökigt...det var verkligen uppochner.
När vi kom tillbaks igen fick vi sätta etiketter på alla plaggen.
Jag ser fram emot att jobba till 21.00 nästa torsdag då vi tjejer ska stanna kvar och hjälpa till på vernisagen som Anikalena ska hålla i sin butik. Det ska komma fint folk och det ska bjudas på cocktails. :)

Ikväll bli det en stanna hemma och se film kväll, känner mig lite trött och jag har ont i ryggen.
Jag har försökt tvätta med en tvättmaskin som saknar symboler och jag vet inte än om den ens tvättar... men den snurrar varv...
Diskmaskinen fungerar mycket bra iallefall.

Imorgon slutar jag tidigare och då ska vi även ut på kvällen till Social Club som vi har fått höra att det är ett hippigt ställe. Får undersöka saken bättre imorgon!
Au Revoir.

Republíc

No comments: