Monday, December 9, 2013

Pressure

JAG HAR HAFT SÅ MYCKET ATT BOLLA MED OCH HÅLLA REDA PÅ SÅ ATT JAG SNART GLÖMT VAD SOM SKA VARA VAR. Men än sålänge har jag lyckats klara mig att göra det som jag vill göra och få färdigställt.
Var i helgen och utnyttjade min biljett till Nikon School som erbjöds en gratis undervisning kring systemkameran (som jag fick i 20-års present av mina päron) då en biljett medföljde.

Och idag var det deadline med kläderna till modevisningen/vinterprojektet och även ett studiebesök på Malmö Operas kostymavdelning som blev av. Det var verkligen skoj.

Därefter blev det att träffa en f.d klasskamrat från AVK på Malmö Högskola och kika in hennes hus och familjens söta pojke Simon. Och det var riktigt skoj att få återta kontakten igen.

Jag kompenserar inlägget vidare med lite bilder!
Au Revoir

 Söndagens lärdom hände på Nikon School och det var mer om min kamera.
 Fina Emma som provar huvudbonad av strutsfjädrar
på Malmö Opera kostymförråd
Och jag håller i en väldigt fluffig fluffighet.

Svansjön

 Emma- Den sitter fast!

No comments: