Wednesday, December 4, 2013

POWER

BONSOIR!!
this is so damn fun and so timetaking.
Men nu har jag kommit en bra bit på min "att-göra-lista".
Idag har jag bara suttit med plaggskisser och sedan lite med kollektionsboken.
När jag kom hem vid 5-tiden så började jag pilla lite med mina namnlappar som ska på plaggen, och som sedan ska lämnas till Malla imorgon!

Kvällens händelser blir att sy på flera nitar på kjolens linning.
Imorgon kommer min andra modell, Ebba, som ska få befinna sig på fabriken medans jag syr upp den ena klänningen av 2 hon ska ha på sig under visningen nästa vecka.
Igår hittade jag även en birlljant inspiration till hur mina kronor ska se ut och vara utav, som modellerna ska ha på sig på sina huven när de går på catwalken.

Nu får ni lite bilder att relatera till.
Au Revoir

 Alright By Victoria
Såhär ser namnlappen ut på plaggen
 Plaggskisserna till Vinterkollektionen/ Kollektionsboken

Och så här ser Prislapparna ut!

No comments: