Monday, December 23, 2013

Looking For Mercy Street

LILLE JULAFTON ÄR HÄR! Lite ofattbart att den har kommit hit, idag. Och att tiden har rullat på som vanligt och så tycker jag (vi) att den går så fort så man har glömt vad man har hittat på varje dag.
Men som vi nu har planerat så är det julafton imorgon och då ska det firas där med.
Alla klappar är inhandlade och så sitter jag här och funderar på om jag ska läsa min bok eller sy vidare på min nyårsklänning, eller festklännning är det rätta ordet. För jag har snart en klar superfin klänning i sammet med påsydda paljetter som ska ha en perfekt passform. För detta tyget har kostat och plånboken har med glädje betalat.
Men i veckan blir den klar! Enligt min tankegång.
Och idag ska vi fira lite julafton med en del av släkten och så får vi se var det blir för händelser ikväll.

Au Revoir



No comments: