Wednesday, December 18, 2013

American Life

Så har julklappar jagats och pengarna försvunnit. Inte helt men det är ändå så himla kul och köpa till andra ibland och veta att det är kul och ge bort klappar. För vem gillar inte paket och sånt? Det är ju det bästa!  Jag har klampat fram i mina Buffalo-skor på Malmös gågator och slutade på Emporia köpcenter. Just nu sitter jag helt utmattad, sugen på kladdkaka men har inte ork att använda mina ben för mer bruk än och njuta av lite mys i fåtöljen med musik och tända ljus.

Har inhandlat lite små skitprylar till mig själv, jag som älskar krims och krams... Och det var både bling bling och glitter som gällde. 

Imorgon är näst sista skoldagen innan jullov och det är snart bara 5 dagar kvar till julafton. NICE!
Au Revoir 
Bjuder en bild på min glittrande Ren som fick följa med hem idag i en av kassarna.


No comments: