Monday, December 2, 2013

Oh Dear


HELLO DECEMBER!
Nu är det redan 2 december och om exakt 10 dagar ska vi hålla vår modevisning inför skolan och andra nära och kära. 
Det är som sagt tema, "På Operan" som vi utgår från när vi håller nu på med 
kollektion-sarbetet.
En outfit är färdigsydd och provad, det som återstår är tryckknapp och lite nitar som ska sys på för hand.
Sedan har jag kvar andra outfiten som ska bestå av två olika klänningar.
Plaggen har deadline på Fredag och ska lämnas in (med mönster, tror jag)
Sedan har vi kollektionsboken som ska vara klar nästa vecka.
Mycket att stå i, men roligt arbete.

Dessutom har jag fått förfrågan efter påfyllning hos Tjalla-Malla..
Och snart är det så. Påfyllt med Alright By Victoria-plagg.
Så himla kul.
Så dit ska jag kika förbi på onsdag/torsdag om jag hinner!

Sist, men inte minst. 
Så har jag julpyntat med lite tomtar och snögubbar med lite stjärnor i min källare.
Måste medge att julen är en väldigt mysig tid på året.
Au Revoir

No comments: