Monday, December 16, 2013

Come Into My World

BONSOIR!
SISTA SKOLVECKAN ÄR NU KOMMEN. OCH JAG ÄR FORTFARANDE I SÖKANDET  EFTER ETT LITET EXTRAJOBB, MEN DET BÖRJAR BANA UT. Denna veckan ska vi bara ha lite städ i skolan, julkul och bedömnings-möte av kollektions projektet vi gjort.
Imorgon ska jag ha mitt möte. 11.15 står det på schemat.
Annars har jag börjat inta mig i min läsarperiod i helgen och börjat läsa en bok som heter Cirkeln, ur Engelfors triologin. Köpte den i Sölvesborg, väntan på tåget hem till Malmö i helgen som passerat så kopiöst fort.

Och så får jag och du inte glömma att julafton är snart och klappjagandet är igång. Fast mitt jagande efter klappar har inte börjat ännu. Inväntandes efter lite siffror på kontot så att jag kan röra mig lite mer fritt i vad staden har att erbjuda. Och såklart få man hoppas på att göra något kreativt själv. Det som jag tycker är så himla kul. Att skapa.
Au revoir.

 såhär ser mitt nya tidsfördriv ut. den är okej!
Eftersom det är min blogg, så får ni en bild på mig efter några timmars läsning!

No comments: