Sunday, June 30, 2013

Cooler Couleur

MIN LÄSARE. TREVLIGT ATT DU KIKADE IN. OCH HEJ! Jag har spenderat min tid till och sy, så snart får det komma upp bilder på mina klänningar och lite annat fint. Jag har spenderat gårdagen med och fira farmors fördelsedag i Kävlinge. Med kusiner och familj. Sedan tog jag tåget ner till Malmö för och säga adjö till Ida som åker till Japan på måndag. Hon ska studera japanska i ett år. Så det bjöds på en avskedsfest. Den var lagom rolig och tiden gick fort. Jag och en vän gav henne ett litet present-kit med bra o ha grejer.

Nu ska jag fixa mitt vardagsrum och införskaffa lite av ikeas sortiment. Heh. Det är ju lite uppenbart att man åker till IKEA just för tanken kommer upp. Varför just IKEA? tror det beror på att slummen av alla människor känner tryggheten med grejen att man vet vad man får. Men jag ska även kolla runt i andra stora butiker. ILVA,MIO!!

Veckans bilder!
Au Revoir
 Min klänning
 Hedvig och hennes Hannes på Idas fest
Mina nya skor

No comments: