Tuesday, June 25, 2013

Carrie


GO Sköna Böna!
Nu har jag fått använda mitt busskort,fått längre ögonfransar, ont i fotsulorna av mina Jeffreys, ätit pommes med Lisa på Lilla Torg, besökt IKEA...OCH hittat en redigt bra tjej-tv-serie. 

Det regnade smådroppar från den tråkiga himlen idag. Och jag som längtar efter solsken. Fick äta pommes med Lisa, fixa lite i rummet med mina nya ikeaprylar. Och vila under dagens gång! 
Hittade även en underhållande tv-serie som passar min vardag perfekt. Lyckas aldrig följa en serie. Går 7 avsnitt sen glömmer jag O lägga ner tid på O följa något som aldrig tar slut! Iallafall heter den; The Carrie Diaries och baseras på Carrie från Sex and the City serien/filmerna från när hon var tonåring. Kul och döda sin tid på, vid tråkiga dagar.
Men nu ska jag ta och släcks det sista ljuset från idag, min nattduksbordslampa! 
AU Revoir


        En då glad så hälsning till dig! 
                     Min läsare! 
                 Du är underbar!


No comments: