Thursday, June 27, 2013

Despicable Me

 Idag har varit en kanon-dag- Fick Sy i Ateljén och göra om en klänning, som jag blev nöjd med tillsist. Sedan blev det och fixa mig inför och träffa Malin, Som jag hade planerat shoppingtur, mat och bio med. Vi Började med att ses på Värnhems Center entré för bion skulle spelas upp där (Trodde vi).
Så när vi väl skulle ta ut biljetterna fick vi höra att det skulle visas på Storgatan in mot Stan. Vilket blev oväntat, men vi hann ändå äta kycklingfilé med pommes och smått, sedan  förälska oss i skor på Scorette. Som vi kom ifrån butiken med varsin skolåda, med breda leenden.
Därefter gick tiden till småstress till bussen, för och ta oss in till triangeln/Gågatan. Där vi sedan gick en liten bit till biografen, för och se filmen Dumma Mej 2!
En jätterolig film fick vi se och många skratt från både oss och andra i publiken genomgick under visningen. Den sågs i 3D ,Vi fick veta att i dagsläge för man betala för glasögonen , vilket de kom på nu när man alltid vill suga ut så mycket pengar från kundens plånbok.
Det var trist, men lade ner tiden på filmen och mina nyköpta skor. Och En ny vän- Malin- En helt klart härlig person och lätt att umgås med! Så kram på alla härliga personer som läser detta.



Och nu vill jag meddela Godnatt!
Au Revoir,

No comments: