Friday, June 14, 2013

Cousine

GO SKÖNA KVÄLLSVINDAR! Idag har halsen bråkat, natten gick till att stirra vaken ut över mina väggar till rum. Men min kusin fick sin student tagen och med det säger vi :- GRATTIS TILL ARBETSLÖSHETEN och till en duktig släkting som pluggat på!

Det bjöds på go mat och alkofritt cider för min del, sen tog kvällens sista timmar till att åka tåg till Malmö och spela monopol med mitt kärlekspar till vänner! 
Imorgon börjar JOJO sommarkort som jag köpt som började gälla nu i helgen och framöver till augusti månad. Får åka hur mycket jag vill över hela skåne, riktigt bra, inte sant? För en liten slant!och det har jag investerat till för att åka runt i hela Skåne i 2 månader.

Och med det säger jag 
au revoir au travail et à l'école et bonjour au soleil et vacances


                      Jag på kusins student
                  i min nature White top

No comments: