Wednesday, July 17, 2013

Livets Teater

SOMMAR ÄR VERKLIGEN ETT SNURRANDE HJUL. DET GÅR FORT OCH HÄNDELSERNA ÄR MÅNGA. Snart fyller lilla jag år, 21 ska det bli. Och sedan start på skolstudierna och med det vill vi säga Tack och  Lov för Har vandrat runt i tankarna tills jag snart blivit för tokig, Det ska bli kul att gå på okänd mark igen, vara nyfiken och känna att man vill lära sig nya kunskaper, man inte kanske hade förut.

Den senaste veckan som gått har jag varit i Falkenberg,  shoppat jeffrey Campbell's skor, som jag diggar så, cyklat,ullared,stan,bilresa till Varberg och lite annat gott.

Nu ska jag sikta på min födelsedag som ska firas rejält. på Något sätt och vis vill jag ha en fest, med några vänner som ska ha kul hela kvällen-natten lång. Och ett kalas med släkt och familj. Lite så vanligt man brukar ha det när man fyller år.

Här kommer lite bilder från min Sommar, fler får komma!
Au Revoir!

 Bilresan upp till Falkenberg, Jag (Victoria) på bild 

 VARBERG, HITTADE HENRY KOLES POP-UP STORE
Där de sålde ut en himla massa goda fina älskade skor.

 Pricken och jag ute i Solskenet, Falkenberg
 Kaninen Pricken
 Köpte ett 'Plus plus Puzzle på Ullared, väldigt underhållande
Var i Varberg och fick flygblad om Hallifornia som startar idag(ONSDAG)

No comments: