Sunday, November 13, 2011

Nite

Kan ärligt påstå att denna veckan började med för mycket händelser på för kort varsel men att jag nu har kunnat koppla av med att sy leggings och en fleecejacka till moi. Kylan och mörkret har kommit och knackat på dörren så vi får väl välkomna det med varma kläder och snål gatubelysning.
Annars har jag inte direkt så många detaljer att komma med just nu för mitt huvud går fortfarande i varv. 
Den 21 november blir det att börja på utbildningen till extra jobbet som kundtjänst på Telia. Kan ju inte alls sitta fel med extrajobb och spara ihop pengar. Det är min plan iallafall. Vi studenter kan inte klaga på att det inte finns jobb för det finns det visst. Det är bara att ta sig i kragen och formulera ett cv så gott det går och ut på nätet eller promenader för att söka. Får fortsätta drömma om drömjobbet som jag en dag hoppas kunna hamna i närheten av. Drömma får man göra men i en viss portion. 
Tänkte ta en kopp te och rikta ögonen till tvrutan. Känns bra att avsluta denna söndag på detta viset. 
God Natt.

Satt och redigerade nyss några bilder. 

No comments: