Monday, November 7, 2011

En Liten Cola Tack

Bonjour!
Från och med i helgen skrevs mitt schema om från tomma rader till fyllda meningar och ord om vad som måste göras och hinnas klart. Det är tentavecka och det innebär att man måste fokusera extra mycket. Har även bestämt träff med Lena Q och vi ska ta en fika ihop och snacka lite om allt inför julen. 
Jag har även beställningar på gång på allt ifrån balklänning till klänningar med avtagbara kjolar. Det är fantastiskt att få sy men stressigt. Att sy på rekordtid är ännu mer stressigt men det kan ju vara bra att ha ett liv där varenda minut måste användas. Fast man blir väldigt sliten och efter att ha trott på att , nä nu går det inte, så öppnas möjligheterna upp och man ser vägens slut. 
Imorse då jag vaknade upp så visste jag exakt vad som skulle göras. Ganska fantastiskt att den tunga dimman som trängdes i huvudet klarnades upp. 

Jag informerar er om detaljerna i veckan. 
Au Revoir.