Thursday, November 24, 2011

Demo 1992

VAD MAN GÖR OCH INTE GÖR.
Jag har haft otur i att ha blivit av med ett nytt busskort som köptes denna veckan och som försvunnits, tappats eller stulits. Jag vet inte vilket av anledningarna men det finns inte längre och det svider i plånboken. Men nu är det gjort. Det resulterade sig i att jag blev medlem på mina sidor på Skånetrafikens hemsida och lade in mitt nya kort. Så skulle det hända något nu så kan man få ersättning. 

Satt sent igår inpå natten och håller på nu med ett arbete som ska göras i indesign där vi gör en broschyr som ska vara klar tills imorgon bitti. Annars går jag på utbildningen på Telia.

UTBILDNING DAG 4
Nu har vi gått utbildningen i 4 dagar och snart är det helg, men inte för mig och de andra. Vi ska fortsätta ända fram tills nästa lördag. Idag satt vi med datorerna och gjorde flera övningar men även hade gruppövningar eller "KundCase" lite övningar om vad som kan hända om kunder ringer in. Det är lärorikt och alltid en bra livserfarenhet. Det är ju alla jobb på sätt och vis i olika mängd. Imorgon slutar jag 21 och därefter har jag fredag i 12 timmar innan jag åter ska på utbildning. Intensivt!

Au revoir!



No comments: