Tuesday, November 22, 2011

I'm His Girl

Dag 2
Nu har vi kommit igång med övningar och fått ännu mer information på utbildningen. Imorgon skulle vi göra något annat än att sitta som vi gjort idag och bara sökt en massa på flera olika sätt. Har en skoluppgift som ska in denna veckan som är fruktansvärt dryg och jobbig att gå igenom men den ska ju göras. Annars känns det bra på utbildningen och förutom att man faktiskt får betalt så hoppas jag få arbetspass inom kort efter utbildningen som man börjar boka upp redan nu. Det funkar så att en dator skickar ut sms till arbetstagarna och ifall jag då får ett sms, skulle det stå om att det finns ledigt och att det är t.ex den 8dec kl 08.30-13.00 Så har jag möjlighet att svara inom 4 timmar JA eller NEJ. Annars går det vidare till nästa.
Svarar jag JA får man en bokningsbekräftelse på att jag har fått arbetspasset. Annars har någon annan tagit det. Mycket info.

Givenchy Haute Couture House in Paris

No comments: