Wednesday, November 16, 2011

Bu2B



HAR INTE DIREKT SÅ MYCKET ATT DELA MED MIG AV. DET VÄNTAS PÅ MAIL OCH SAMTAL. Mer än så kan jag inte berätta. Annars är det inte så intressant att sitta här och skriva om min onsdag. Tiden har gått till skolarbete och middagsbjudning hos farmor och farfar. Jag börjar förstå att vi är omöjliga när det gäller att höra av sig. Vi önskar att vi gör det oftare men det blir inte så. Varför kan vi ju ta reda på, vi lever ju bara en gång. Men som sagt.

Funderar på att ändra namn på min blogg till något mer passande. Eftersom jag inte befinner mig i Frankrike längre utan att det var ett år sedan jag var där så är jag inte direkt typisk fransk här. Annars kanske jag beslutar mig att bli en typisk fransyska. Flyttar till Paris en dag och försöker leva drömmen. Men det lär dröja som allt annat. Kanske ska jag bryta den där trenden och bara köra på? Jag ska nog börja tjäna pengar och plugga en modelinje först, skaffa mig mer erfarenhet och därefter tar jag det som det kommer.
Vi ser.
Au Revoir

No comments: