Sunday, September 29, 2013

Idioti

ATT FÅ HÖRA HUR HÄRLIGT DET ÄR ATT FÅ SE MIG. Det värmer mest om mina tankar och känslor. Istället för att låta negativiteten röra vid sig, så ska man tänka på vad man åstadkommer. Mitt liv har varit ganska fantastiskt och blandat med en tesked idioter. Idioter har vi alla i våra liv, men utan dem vore vi inte så starka som vi är idag. För vad skulle vi kunna bekämpa mer än vi själva?

Jag har idioter i mitt liv som vill krypa fram och ställa till det, genom olika metoder. Vad dem egentligen vill men får fram andra tydelser, och tydligheten flummas. Det är flummigt! Och svårt är det ibland att stå emot de hårda budskapen som kräks fram. För visst har vi två öron,känslor,mänsklighet att inte dölja. Dock har inte alla dessa egenskaper. Synd det.

Nu på senaste tiden har mitt liv varit  fullproppat med bra händelser och jag märker att det är inte bara jag som tycker om mitt liv, utan att jag har många goda personer runt omkring mig som boostar mig, gör mig stolt och det blir min energi till det jag tycker om att göra.

Nu när jag tänker efter.. Så har jag och kommer göra så mycket i mitt liv som inte kommer kunna jämföras eller ska inte heller för den delen, med mina små idioter jag ser krypas fram. Som vill begära en viss tydelse från mig.

Jag vill bara tacka er som är så härliga, gör mig och så många andra bra i detta liv vi lever.
Vi kämpar inte ensamma, utan tillsammans..om mänskligheten. vad det nu är. Om att kämpa mot att må bra och ta vara på de sekunder vi andas luft.
Au Revoir

Bild från helgens bravader på Malmömässan Skönhet & Hälsa med värnhemsskolans Mode& Design.

Klänning från vinter&fest-kollektionen
På Nya Malmömässan

No comments: