Wednesday, September 11, 2013

Fleet Foxes


BONSOIR!
NU SYS DET I FABRIKEN OCH DET ÄR KUL, KUL. KUL. Trevlig klass jag har lyckats hamna i. Och det. Det är en sak av de bästa jag också kan dela med mig av att berätta.
Jag var även en liten runda in till stan med min nyvunne studentvän på gatan. Jag hittade en kappa i svart mjukt lite tillplattat fuskfårs material. Den lade jag undan. Ska sova på tanken om jag vill investera i en.

Imorgon blir det  att lyssna på en man som ska tala om -Andra Chansen i skolans aula. Och de låter spännande det man har fått höra. vilket är lite, men nyfikenheten har dragit sig fram.
Sålänge
étreindre




Hade bild i tisdags och skissade fram snabbt dessa små kol-tjejer

Här har vi våra snygga toiler (prover) som görs ifrån våra "under progress" mönster.

No comments: