Friday, September 13, 2013

Wrecking Friday

NU HAR OCKSÅ DENNA VECKAN PASSERAT SÅDÄR, SNABBT. Skolan har varit i fokus och det känns bra, snabbt tempo dock på produkionen av lite mönster, men det går väl bra.
Vi har även haft grupparbete om 3 personer i var grupp. Vi fick skapa och flytta insnitt på livdelen (toppdelen/överdelen) och se om det blir bra eller inte, överdrivet och kul eller trist och katastrofalt.
Och jag såg även att en body hade sålts av min -circus Collection. Kul det ju! Jättespännande.
Även har jag skickat iväg mitt cv och ansökt två säljarejobb. Det är också något och lägga sin tid till när man ändå sitter här vid datorn på en fredag,

som till och med är Fredag den 13de...

Men nu blir det filmkväll och annat gott .
Au Revoir


 Min klass /modefabriken
-Här är vårat kök
 grupparbetet
 Insnittsjakten
 Fann denna skyltning på H&M Men  skyltfönster på Emporia
- what are you looking at?
världens tillgjorda bild på mig för dagen
Enjoy!
Ha det bäst och sånt




No comments: