Thursday, September 5, 2013

Only You

JAG HAR HAFT TUR OCH OTUR. LIVET ÄR RIKTIGT FULLT MED ÄVENTYR OCH JAG ÄR BEREDD FÖR ATT GÖRA ALLT JAG KAN FÖR ATT MÅ BRA OCH GÖRA DET JAG VILL GÖRA.
NJUTA AV MINA STUNDER JAG HAR. De stunder jag (och de gäller även du) inte borde ta för givet. Så se till nu och sluta upp med det tråkiga, le och säg hej till de du möter. För vad kommer hända? Ett leende eller en hälsning till någon du aldrig mera kanske kommer träffa gör säkert den största bättre skillnade på någon av er. För ett hej eller en förvånad blick får man åtminstonde alltid tillbaka. Och visst blir livet lite mer pirr och frågorna om vad som skulle hända. Det stryker vi. För det är bara att göra.

Jag ger dig till uppgift att hälsa på 3 människor du stöter på, ögonkontakt, stiger på bussen,vandrar i parken/stan, ja vadsom, jobbet också, där man inte alltid hälsar. För visst blir livet så mycket intressantare om vi faktiskt fattar att vi lever med andra som vi minst anar lever med oss.mig.
Au Revoir


Denna bilden är tagen när jag kommit hem (inte varit hemma länge), fortfarande sjuk men på bättringsvägen. och blond var jag. Tossig tjej.
-Men jag ler


No comments: