Monday, September 9, 2013

Sitting Out In The Cloud

NU HAR JAG CIRKA GÅTT EN MÅNAD PÅ MODEFABRIKEN. Det har varit jättekul än sålänge och mera kul står på schemat. Jag önskar att en dag bara fortsätta såhär,eller jag önskar att jag just nu gör det..vilket jag gör. Så det är ju asgrymt. Idag hade vi bl.a kroki med lera och det var jättekul, även om min lerklump blev bara en tredjedel kropp utan huvud så kommer jag helt klart fortsätta jobba med lera.

Nog om det.

Jag inhandlade lite snabbmat till veckans luncher och lite snacka,(wasa knäckemackor) Jättebra på ett snabbmål, när man behöver något nyttigt. De finns lite olika sorter, tror dem kallas för bars. Menmen så nu har jag räddat min mage för veckan o lite till.

Ett tips. Prova att bära hatt en dag, en helt normal eller fullkomligt brilljant färgglad. Till och från. Prova en huvudbonad, och känn dig lite speciell just den dagen, imorgon, övermorgon..snarast. För visst hade det varit helt sjukt,
och du bara tänkte,  WHY? I DON´T WANNA
och då säger jag, WHYYYYY NOOOOOOT?!?!?!??! JUST DO IT. RIGHT NOW

för det gjorde  jag idag, och de var kul.
Au Revoir

 Jag med Hatt


Lyckades få en maffig höft och smal midja med hjälp av en provdocka till fotoeffekt, visst blev de lite coolt? En bild säger mycket.
(Jag & Heddan)

Teckant idag, eller målat rättare sagt, nöjd? Ja :)




No comments: