Thursday, September 19, 2013

Lemon Tree

SNART NATT.
Jag har precis gjort klart mina illustrationer till imorgon, inför presentationen. Det saknas bara en "text" om varför just min färg är den nya svarta. Vi lär se hur det ska gå. Det är även en STÄDDAG där fabriken ska vattna blommor och lite sånt på skolgården, tror jag.

Annars måste jag berätta för er en gladeligen nyhet! Jag fick reda på att några sydda circus-ålagg sålts på malla-butiken, och att de vill ha in fler!
Och inte bara fler av en sort..utan lite olika, höstliga. Så min lilla idé kanske håller ett litet tag till, och min hobby är ju att göra det jag tycker är kul. Man ska ju bara / GO ALL IN/ för det man tycker om, så blir livet inte så himla skit ibland för en, för då ångrar man inte det som passerat. Och man känner även att den dyrbaraste tiden man lever inte går åt sådant man egentligen inte vill göra.
Så visst vore det inte helt fel?

Nä nu ska jag sov och låta fredagen komma till mig.
Au Revoir
En av mina illustrationer till presentationen imorgon/Fredag/idag-för er som läser.
Kram.
Hej.



No comments: