Saturday, March 30, 2013

Le-Op-Ard

EN LEOPARD HAR FUSKAT SIG IN I MIN GARDEROB. MED EN LITEN GULDPENG TOG JAG MED GLÄDJE DENNA SKÖNHET. Inte för att jag har speciellt gillat dessa på gatornas kvinnor med en outfit som bara består av leopard men jag har alltid i smyg velat äga en själv. Och dessutom har jag letat efter en kort ny jacka för man tröttnar på vintern och vill att våren ska komma. Igår var jag med flickorna mina till vänner på Debaser, men innan dess träffades vi hos Hedvig och poppade popcorn, drack påskmust och några andra vin och energidricka. Med en livlig Lisa på dansgolvet med en partner till Safiye var det kvällens hit, men även att dansa mitt i nattatider var mycket trevligt det..
Bilder på Hedvig och jag med lite dötid så kan man vara fashionista
Au Revoir




No comments: