Wednesday, March 13, 2013

Papa's In The Movies

DAGEN HAR VARIT HYFSAT ENERGISK OCH HYFSAT UTMATTAD. Var på Bodybalance vid 12 och tränade med Heddan, därefter kände jag hungern i magen och hur magmusklerna hade tränats...litegrann. Men det är något positivt om man ändå slänger i sig en hel del skräp får man hålla det jämnt med nyttigheter väl?

Därefter blev det besök på Hedvigs mammas butik och kika in och sprudla idéer om hemlighetsmakerier. Sen ville vi åka till IKEA och handla oss mat till magen men det blev stopp vid Burger King, och det var en snabb lösnings för vädret var det jag inte gillade som bäst den dagen.

Men sen blev det IKEA och Hedvig fann broccoli och jag fann morot i form av mjukisdjur eller dekorationer i vaser, vad väljer man ?

Just nu har min kanin lyckats sno min fina filt som jag tydligen vikt ihop för att den ska undgå pälsen han fäller. Han är en grym bäddare och bäddar eller rullar filtar hur han vill, om han vill.

Bilder:
Au Revoir!





No comments: