Tuesday, March 26, 2013

Coral

Idag har jag varit på besök hos sjukhuset i Malmö, de blev glada att se sitt arbete har gått fantastiskt bra och att jag mår bättre! Sedan bar det av och äta tomatsoppa på mammas jobb vilket var faktiskt gott. Väldigt gott. Efteråt åkte jag hem och åt lite mat från igår och började läsa mig en pocketbok. Solen sken och det lyste starkt genom fönstret och jag var tvungen att dra ner persiennen för att kunna läsa, jag hade ändå njutit av den lilla vårkänskan med blåsten vi hade.
Därefter blev det middag och se filmen Narnia. Men det bästa var att jag tog mig ut till ateljén och sydde ihop en topp i färgen corall. Det som återstår är det fina med fållning och sy upp ärmarna, också dold blixtlås mitt bak. Bjuder på en liten smygtitt, dock är toppen inte anpassad åt dockan men till min garderob! Njut av mitt lilla mästerverk sålänge!
Au Revoir

No comments: