Sunday, March 24, 2013

High Raise

BONJOUR MA READERS. IDAG ÄR DET SÖNDAG OCH DET BLEV PLANER FÖR OCH SE DANSSHOW PÅ EFTERMIDDAGEN MED ETT GÄNG.  Jag har lagt in mina bilder från Sälen och fann några häftiga på min broder och lite andra från mina resevänner och familj.
Jag fick lite frukostmöte med päronen om att jag ska börja finna intresset för och dra ut till ateljén igen. Passionen för mode finns inom mig men det är ju några steg och ta sig tillbaka och dit ska jag komma. Om jag kommer skriva om mode, finna mig på alla visningar, bli modevetare inom branschen, eller modedesigner, eller något jag inte känner till än så får vi väl se. Mitt lilla mål är att söka in till modefabriken och ha det som en liten ministart på det jag vill nå. Nu ser vi till att få igång bloggen igen. Lite mer kreativitet och lite bättre bilder. Mode får bjudas till och våren får komma. Igår började jag på ett nytt projekt och startade på en målning med färgskala rosa, ska ta en bild och lägga upp senare. Den är inte klar än men motivet är bestämt och kletet på plats.
Au Revoir

Lite Sälenbilder:






No comments: