Tuesday, August 23, 2011

Scouting For Girls

IGÅR BEFANN JAG MIG PÅ FESTIVALEN EN HELDAG SOM SLUTADE MED FEST. FÖRST BLEV DET ATT FÖLJA MED VÄNNERNA TILL TRIANGELN DÄR KANAL 5 HADE TV-INSPELNING. Med sitt nya program "Modelljakten" fick jag reda på att en bloggare vid namn Kenza skulle vara jury av tre. Då kan jag erkänna att jag följde med för att se vilka som sökte och hur hon egentligen ser ut utanför sin webcam. Det var svårt att se henne på närhåll då det var strömmar av små flickor som trängdes. Jag förstod inte först vilka som skulle söka men där någanstans bland folkmassan skymte några längre flickor som hade satt på sig högklackarna och de bästa kläderna ur sina garderober. Hela den här grejen går ju ut på att hitta modeller som är minst 172 cm långa, smala, ettsådärt utseende som kan både vara udda men väldigt vant vid att höra ordet snygg. Det fanns många söta tjejer i kön som säkert gjorde en bra insats för tv-showen och efter 10 minuter så var man väl ute efter all trängsel. Jag kan ju säga att Kenza är en folkmagnet och att omgivningen var väldigt nyfikna men att hälften var där så som jag, av nyfikenhet och inte av att framstå som ett fan direkt. Kommer med ett inlägg senare idag angående vad som komma skall.

No comments: