Wednesday, August 24, 2011

99.9f

NU ÄR DET BARA 4 DAGAR KVAR. JAG SKA LÅTA BLI ATT TÄNKA PÅ ATT MIN FRITID KOMMER KOSTA MIG DYRT. Jag har fått tag på scheman till mina kurser och kvällskursen och jag har räknat ut att jag kommer verkligen inte ha tid för så mycket förrän på helgerna. Så nu har jag spenderat tid på att titta på fina vackra skor på nätet och hittat ett par som jag verkligen inte kommer att kunna låta bli länge till. Från att ha haft lov tills nu och snart inte ha någon ledighet alls ska bli kämpigt eller nått.  Ångesten börjar faktiskt krypa fram lite smått. Nog bara mest för att det är okänd mark. 
Au revoir!

1 comment:

josefin said...

Kika in i min blogg, lottar ut tre presentkort, 2000kr,1000kr och 750kr!!!!
<3
DIREKT LÄNK:http://reloadmee.blogg.se/2011/august/vinn-2000-kr-1000kr-eller-750kr.html#comment