Tuesday, August 30, 2011

It5

ETT PRESSMEDELANDE OM VAD JAG FÅTT REDA PÅ.
Allt som har med information finns i fulla högar och det är så mycket att jag bara försöker dra ett streck efter varje sak jag gjort för att listan ska bli mindre, men det blir den inte än.
Nu är studieförsäkran inlämnad och det var det enklaste jag gjort dessa 2 dagar, det bara bara att logga in på mina sidor på csn och bocka i en ruta om att jag studerar osv. sen vart det klart!

Klockan 11 imorse var det fortsättningen på våran inspark som tvåorna klurat ihop åt oss. Generöst och helt oförväntat. Så idag blev det poängjakt genom hela staden med mitt blåa lag. Vinnaren dras på torsdag kväll då det är brännboll på kvällen.

Annars känner jag mig som den minsta personen i sekunddelarna och i hela högskolevärlden. Allt är nytt. Okänt. Och allt kommer på en gång.

En rolig grej är ju att vi kommer åka på många studieresor, och det blir LOUISIANA i Köpenhamn snart och Barcelona i 2an.
Au revoir!

No comments: