Wednesday, August 10, 2011

My Racing Thoughts

MED DE FUNDERINGAR JAG HAR OCH HUR JAG DELVIS ÄNDRAR HUMÖRET ÄR NOG BRIST PÅ SOL. Ska sommaren redan ha gått i dvala? Jag menar, vart har solen gjort för något under i år? Förutom att ha lyst några få dagar starkt i det ljusa blå. Den verkar inte vara så stark som den sägs vara om den nu ska skymmas bakom moln. Det påminner mig lite om människor, hur dem befinner sig i skuggan utav någon annan person eller något specifikt hinder som trängs i ens tankar. Tänk dig själv vistas i någon annans skugga och inte få lysa så starkt som du är menat att få göra. Det krävs en ganska mycket mängd energi för att ta sig fram till sin rätta plats där man känner sig menad att få vara fri. Men vad är min rätta plats? Är den på en högskola här i Malmö, bakom disken i en butik, eller i modestaden Paris? Jag har verkligen inte någon aning alls men känner just nu för att hålla mig fast vid planen som fortfarande skrivs. Vi får helt enkelt se vad det blir för mål.

Jag får väl trassla rätt på mina tankar och funderingar och kämpa på.
Au Revoir.

No comments: