Wednesday, August 24, 2016

When nothing goes right...Go left

IDAG SKULLE EGENTLIGEN MIN LEVERANS AV MINA TRYCK KOMMA. De kom inte. Så nu har jag varit i kontakt med både tryckeriet och ups. Så de kommer leverera imorgon istället. Mellan min tenta och min presentation om företagsidén. Hur hopplöst som helst. Som kund får man inte alltid det som garanteras. Även om du tror du gjort allt korrekt så är det företagen emellan som samarbetar som för fel. I detta fall är det inte mitt fel att man inte kan tänka längre när en portdörr är låst.. typ telefon? Typ vänta 5 min..

Aja.
Nu skiter jag i det för idag och fokuserar på min matlagning och tentaplugget.

Tips vid UPS leverans:
1. Ring kundtjänst om du vill att de ska ringa vid leverans, annars gör dem det inte.
2. Ring alltid.


Au revoir.
Princess with no head.
Photo: Victoria .K

No comments: