Tuesday, August 9, 2016

Rock the Casbah

BONSOIR! Idag har det inte varit den finaste dagen direkt. Störtskurar och moln. Hann med en promenad ute i skogen med hunden och min vän Veronica. Sedan handlade vi lite mat och lagade köttfärssås och spagetthi. Mitt kök fick sig en liten omgång, heh. Men vi fick också bli proppmätta och riktigt trötta. När jag sovit som nu nästan blivit en grej jag gör när jag är ledig och haft massa aktiviteter igång på helgerna så passa sömn bra in.
Därefter så gick jag en sväng mot skolan och träffade på Tori som hade köpt sig en longboard (skejtbräda) och då passade vi på att testa lite olika moves. Jag kommer nog aldrig riktigt bli någon som åker snabbt på en bräda men kanske om jag övar tillräckligt om jag får den tiden, vilket jag inte har så kan man ju åka någorlunda bra och ta sig fram hyfsat fort genom staden.
Men det får bli en annan dag.
Au revoir

No comments: