Wednesday, September 10, 2014

Breathe

NU HAR DET SNART GÅTT 2 VECKOR PÅ MINA STUDIER OCH DET ÄR DAGS FÖR MIN ALLRA FÖRSTA SITTNING IKVÄLL. Sitter hemma idag och ska göra klart min del av grupparbetets redovisning om istid som ska redovisas på måndag. Det är faktiskt inte mycket jag kan om istiden, mer än att det man sett genom film och dokumentärer. Absolut väldigt lite då.
Ikväll blir det även sittning på skolan och de elever i min klass som ska dit har bestämt träff lite innan , runt 17.00 för att träffas och ta en öl, gå dit i sällskap, vilket var en jättebra idé.
Det snackas även om en klädkod, men inga raka direktiv på hur man ska klä sig, mer än att det är ganska fritt och att man kan klä upp sig lite mer än vardags-klädsel. Jag tänkte nog ta klänning och några matchande skor. 
au revoir

bild ifrån pinterest

No comments: