Sunday, September 28, 2014

Looking Up

Sussa gott eller Godmorgon!

SKRIVER ETT SENT INLÄGG, MEN DET LÄSER NI NÄR NI SER DET, HOPPAS JAG GOTT.
Denna helg var jag uppe med min kära mamma och hennes vän och min barndomsvän. Vi besökt Falkenberg, mormor och hade även med mig min mops upp. Vi skulle besöka Ullared dagen efter (lördag) för att inta lite shopping. Tyvärr kom vi inte på det förrän senare, att det var lönehelg och ett riktigt kaotiskt Ullared vi besökte.
För att dra lite på tiden var vi i staden och i shoppingcentret och runtom i cirka 10 timmar...
Har då aldrig varit där så länge förut och aldrig känt att min plånbok verkligen värmts upp till 110 grader.

Men kul hade vi och jag fick även se Ola-Conny, hehe, från tv-serien.
De mesta från Min shoppinglista :
*Ny vit superfin jacka
*Jättesnygga western boots, svarta stövlar
*hörlurar
*Platttång
*Locktång
*Byxor
*skärp
*deo
*smink
*hårspray
*vitamin well dricka
* plastfolie
*hundgrejer
*kaningrejer
*blondering

Kom hem senare idag (söndag) och hade då lämnat min lille mops hos mormor för lite passning. Kom hem och packade upp, vilade ut och imorgon blir det praktik ute på skola. Börjar tidigt med introduktion och talk från rektorn.
Au Revoir


No comments: