Monday, September 15, 2014

ODESZA

BONJOUR!
NU HAR MIN GRUPP REDOVISAT VÅRT FÖRSTA GRUPPARBETE OM ISTID, OCH DET GICK VÄL BRA!
Höll mig till att surfa på nätet igår och fixade mig en gratis keso att hämta ut på den närmsta pressbyrå/7-eleven butik genom att ha klickat på en glad gubbe eller två i en undersökning. Sedan fick jag mig en kupong att skriva ut.
Sedan anmälde jag mig även till H&M VIP shopping som de anordnar på olika h&m butiker runt om i Sverige. Så den 24 september kl 07.30 ska jag iväg och då bjuds det även på gratis frukost.
Man får ju passa på när det händer lite här och där, och att det är gratis, alltid gott.

Det finns ju ett tvprogram om amerikanska kvinnor och dess kupongshopping, man blir ju lätt inspirerad av att vara lite av en kupongsamlare och se vad man kan få..so gott som gratis.

Imorgon går jag en långdag i skolan och vi kommer börja med ett nytt projekt i religion och även påbörja ett nytt grupparbete. Än sålänge så känns det bra att ha börjat studera igen. Vi får hålla tummarna och se så detta första läsår blir ett toppenår.
Au Revoir


No comments: