Wednesday, September 24, 2014

Love The Teatop

ATT DET REDAN ÄR ONSDAG.. VAD MÄRKLIGT ATT TIDEN KAN GÅ SÅ SNABBT IBLAND. I veckan har jag hunnit med att skaffa mig en ny hårfärg. En blandning mellan blont, lila ,silver, en riktigt blandning. Tyvärr blev inte resultatet som jag hade tänkt mig. Typiskt. Men jag ska på mitt hår igen om en vecka och se om jag lyckas nästa gång.
Idag hade vi vår andra gruppredovisning i religion och den gick väldigt bra. Sedan stack jag hem och somnade nästa direkt, helt slut och sussade i soffan framför tv:n.
Vaknade av min snarkande hund och hade bara haft en tuppur på en timme. Sedan sydde jag nästan klar en klänning och var dessutom förbi lite second-hand butiker med en klasskamrat.
Lyckades fynda mig en mintgrön stickad tröja, väldigt glad. Hundra kronor fattigare.. men pengarna gick till hjälp...tackolov.

Första hemtentan kom även i inboxen och när jag läst igenom den en gång så känns den väldigt flummig, men det är bara att läsa tills jag förstår. Så får jag försöka ha en skriven tenta tills inlämningen den 7/10.
-Au Revoir
Jag i kvällens anda med mitt nya hår.
 Två stycken godisfärgade tröjor jag provade på Emmaus. 
Mintgrön och rubyred
(Den mintgröna köpte jag)


No comments: