Friday, August 29, 2014

You've

En gång är mer än någon gång.
Igår kom det post till mig och något säger mig att någon har tänkt att jag ska vara med och tävla i en modetävling som arrangeras här i Sverige varje år, den heter ShowUp.
Man ska designa tre outfits till dam/herr och utöver det ska man skicka in sitt bidrag och så kommer det att senare komma upp ett visst antal finalister som det anordnas en modevisning med och då är det upp till juryn att utse vem som kammar hem vinsten, som inte alls är dålig!

Jag blev ju såklart jätteglad i dessa gråa dagar. För detta tänker jag givetvis delta i. Det är ju inte bara en ren tillfällighet. Eller?
Så nu blir det upp till mig vad jag ska skicka in för bidrag. Ska klura lite på det idag, för alla vill vi ju ändå åstadkomma något i livet, stort eller litet. För mig har det alltid varit stort, men vägen dit har aldrig varit klar.
Au Revoir

No comments: